سبک زندگی

راهنمای خرید خوشبوکننده

یکی از مهم‌ترین اصول نظافت و آراستگی، داشتن بوی خوب است. حتما شما هم مثل من از روبه‌رو شدن با آدم‌هایی که همیشه بوی خوب می‌دهند لذت می‌برید؛ البته برعکسش هم وجود دارد!

خلاصه که سعی کنیم همیشه بوی خوب داشته باشیم تا قواعد آراستگی را خوب رعایت کرده باشیم. همانطور که حدس زده‌اید، این مطلب به انواع خوشبو کننده های بدن و نکات مهم موقع خرید این خوشبوکننده‌ها اختصاص دارد.

اگر پوست خشکی دارید، حتما تجربه کرده‌اید که بوی عطرها و اسانس‌ها، کمتر روی پوست‌تان ماندگاری دارند. راه‌حل شما، استفاده از روغن‌ها و لوسیون‌های خوشبوکننده است. این دسته از خوشبوکننده‌ها، علاوه بر چرب کردن و آبرسانی به پوست‌تان، رایحه بسیار خوشی هم به بدن‌تان می‌بخشند. اگر پوست چربی دارید هم نگران نباشید. لوسیون‌های آب‌پایه، یا همان لوسیون‌هایی که برپایه آب ساخته شده‌اند و فاقد چربی هستند گزینه مناسبی برای آبرسانی و خوشبوکنندگی بدن شما خواهند بود.

ضدتعریق‌ها در چهار فرم اسپری ، ژل، مام رول و رول استیکی در بازار وجود دارند که می‌توانید بنابر نیازتان از آن‌ها استفاده کنید. ضدعرق‌ها، تاثیر ماندگارتری نسبت به خوشبوکننده‌های بدن دارند و توان بیشتری در کنترل بوی بدن دارند. اسپری‌های ضدعرق که به صورت پودری و ساده وجود دارند، مخصوص قسمت‌های خاص بدن که عرق می‌کنند هستند و رول‌ها هم همان کار مشابه اسپری را انجام می‌دهند، منتها استفاده آن‌ها محدودتر از اسپری‌ها است. فقط دقت کنید که حتما برای دیدن تاثیر مام و اسپری‌های ضدعرق، آن‌ها را مستقیما روی پوست‌تان استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *